Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2011 02:58 - Кучки или добри жени ?!
Автор: ximona Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3149 Коментари: 7 Гласове:
6

Последна промяна: 21.01.2011 13:25


Питали ли сте се ,защо мъжете предпочитат кучките пред добрите женички? Аз съм се питала и продължавам да го правя , всяка свободна минута от ценния ми живот. И стигам до дадени изводи ,но колко са истина се надявам да го обсъдим с някой от Вас. Защо ,когато заговори една жена в прав текст какво иска , как го иска и кога го иска.... мъжа е готов да говори? Толкова ли ги плаши мъжете, близостта ни? Защо , когато заговорим за чувства ни казват " стига си се филмирала" , " изнервяш ме" ....    а след секс , без да сме споделяли нашите чувства (за да не ги объркаме) те първи ни казват " дай ми време"  .....Време за какво?! Време защо?! Време ,колко?! .....Накрая се оказва ,че искат време за да разберат ,че изпитват нещо към нас.... Нужно ли е да слагаме маските си винаги...не ли много уморително ....аз специално се чувствам като изцеден плод ,след целия ужасен ден ...след всичките неизбежни маски ?!  Само аз ли се чувствам така?! Само аз ли се замислям ? За да имаш един мъж , да му покажеш ,че може да обича ....трябва задължително да се държиш като мръсница ли?image  ....или има и друга врата, която още е заключена здраво с катинари за нас ? Как да си я отворим? Все повече навлизат въпросите за аналния секс .... все повече жени ги е страх от болката ,която ще изпитат. Повечето мъже им харесва този вид секс, кара ги да се чувстват доминанти ,ами ние? До къде би стигнала една влюбена жена , за да спечели дадения мъж на мечтите й ? И до тук аз стигнах до извода: мъжете ги е страх да чувстват, слагат маски предимно и предпочитат мръсниците от колкото добрите и послушни домакини. 



Тагове:   мъже,   мръсница,   секс,


Гласувай:
6



1. анонимен - Предпочитат кучките, защото те
15.01.2011 03:25
се ебат като гърчави свинки.
цитирай
2. pagan - Зависи,
16.01.2011 03:39
за кои "мъже" става дума! Ако авторката харесва "мачовци",-(мутри), Чичко- паричко
(комунисти) или главно ЯКИ момчета, няма какво друго да очаква! Или ако бърза "да си начеше крастата" Скъпоценните камъни не се търсят по паважа! И се намират рядко и трудно!
цитирай
3. ximona - pagan. . . . Не говоря, аз какво тъ...
16.01.2011 11:46
pagan.... Не говоря ,аз какво търся... говоря като цяло ,за мъжете.... вярно е има и "скъпоценни камъни " ,съгласна съм с теб... аз събирам мнения, от хората .... опитвам се да разбера мъжете под общ знаменател, какво търсят..... защо го търсят ...и как го търсят.... И текста ми не е създаден ,за да провокира упреци и безсмислени изрази като " ебат", " гърчави свинки" , "начеше крастата" и т.н. Създаден е за да дискотираме дадения проблем , по темата.... Какво предпочитат мъжете, кучки или домакини.... Говорим за по-голямия слои от мъже,а не от "скъпоценните рядко намерени камъни " ....
цитирай
4. landing - Въпросът ти е no sense, защото же...
18.01.2011 11:52
Въпросът ти е no sense, защото жените не са два вида, а между кучки и домакини има цяла палитра жени. Ти можеш ли да отговориш какви мъже предпочиташ, домошари или женкари?
цитирай
5. ximona - мога да .....
18.01.2011 12:03
мога да .....
цитирай
6. landing - Кажи де, какви? :)
19.01.2011 09:43
Кажи де, какви? :)
цитирай
7. ximona - domoshari....
19.01.2011 12:09
domoshari....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ximona
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15214
Постинги: 6
Коментари: 7
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930